Gotcha ! Welcome to I am Awesomeee! //. Feeling good ? ! | Follow | Dashboard |
I ♥ Pocoyo" //



This is my blog, my rules, my world. No harsh word, copypigs or any type of childish acts.I HATE those people.Please respect me when you're in my blog.

Entry Headmistress FAQ !




No harsh word ! leave me your nice words . Thanks




Skins by: Mrs Yaya Yaya
Others: two
Hosted by Blogger.

penyu VS rusa
tepat pada pukul 8.52 malam ~
football match pon mula antara Terengganu (penyu) lawan Negeri Sembilan (rusa )
excited betul tengok ~
mesti ada yang cakap
 
Mek Bedah : apa ni pompuan tengok bola ?? macam jantan betul lah kau ni !!

Izah : chillax lah mak bedah oii ~ sekali sekala kot tengok bola ~

Mak Bedah : ye lah zah...suka hati kau lah..

persoalan :: pelik ke kalau perempuan tengok bola ?? (alamak ! out from base topic !)

tak pe lah..'
excited nak tengok  http://www.facebook.com/profile.php?id=100001827792441 ( Aidil Zafuan )

whoaa excitedd ~

lagi kalau Malaysia ada lawan dengan mana2 negara..
nak tengok ni ==> http://www.facebook.com/profile.php?id=100001643119281&ref=ts  (Mohd Muslim Ahmad !)

suka gilhaa !

sarangheyo ~


Older Post | Newer Post