Gotcha ! Welcome to I am Awesomeee! //. Feeling good ? ! | Follow | Dashboard |
I ♥ Pocoyo" //



This is my blog, my rules, my world. No harsh word, copypigs or any type of childish acts.I HATE those people.Please respect me when you're in my blog.

Entry Headmistress FAQ !




No harsh word ! leave me your nice words . Thanks




Skins by: Mrs Yaya Yaya
Others: two
Hosted by Blogger.

selendang ~

tadi dalam pukul 9.00 ,
izah cuba - cuba lilit - lilit selendang 

then..
lilit punya lilit..
berjaya jugak..
wahh..
cun melecun seyhh 

tadi tak sempat nak snap - snap 
sebab memikirkan kena ketawa nanti..
so.
tak publish lah..

nanti bila izah out..
izah snap gambar cecantik..
khas untuk korang yang  cun melecun + kachak ni...

oke !

the end

sarangheyo !



                                                 with love  , 
           
                                              MiszChoki


Older Post | Newer Post