Gotcha ! Welcome to I am Awesomeee! //. Feeling good ? ! | Follow | Dashboard |
I ♥ Pocoyo" //



This is my blog, my rules, my world. No harsh word, copypigs or any type of childish acts.I HATE those people.Please respect me when you're in my blog.

Entry Headmistress FAQ !




No harsh word ! leave me your nice words . Thanks




Skins by: Mrs Yaya Yaya
Others: two
Hosted by Blogger.

secret recipe ~

olaaa !!

como esta ??

hari ini
izah pergi lah Kluang Mall 
sebelum tu izah per lah bus station sebab nak beli tiket pergi KL

pastu
beli Hot & Roll 
izah beli 4 seyhh (jakun lah tu)

haha
betul lah
memang izah jakun pun

kat Kluang Mall
izah beli :-

- Cool Blog


- Hot & Roll


- Secret Recipe


kalau korang rasa izah beli tu macam sedap
beli lah..
tak mahal
tak murah

izah tengah promosi ni
mungkin dapat diskaun
haha !!

tak kesah lah..

nak makan Secret Recipe Bluberry Cheese

jangan jeles

nanti dah tak kacak ++ comel..

bubye

papai 
tata !!








Older Post | Newer Post