Gotcha ! Welcome to I am Awesomeee! //. Feeling good ? ! | Follow | Dashboard |
I ♥ Pocoyo" //



This is my blog, my rules, my world. No harsh word, copypigs or any type of childish acts.I HATE those people.Please respect me when you're in my blog.

Entry Headmistress FAQ !




No harsh word ! leave me your nice words . Thanks




Skins by: Mrs Yaya Yaya
Others: two
Hosted by Blogger.

aku bakal jadi warga SMK Bandar Tenggara 2

holaa peeps !!

como esta ??

sorry ya kalau blog hodoh ni sakitkan mata korang..
sorry bangat dehh
aku jadi indon 


back to main topic ya..
tahun depan,
izah jadi askar kat SMK Bandar Tenggara 2...
siap sedia lhaa.

tapi,
walaupun dekat dengan rumah..
ada 2 perasaan..

1 . Sedih

sebab,
terpaksaberpisah dengan My Garfield Gendut.hari-hari peluk
dan cium bau dia.mesti nangis nanti.kalau boleh bawak pun,
mesti dormate izah kerjakan bernda alah tu..


2 .Gembira 

 sebab,
dapat skodeng orang yang izah minat.
hensem sangat..
siapa suruh kan ??


okelah..
sampai sini je kita membebel..




Older Post | Newer Post