Gotcha ! Welcome to I am Awesomeee! //. Feeling good ? ! | Follow | Dashboard |
I ♥ Pocoyo" //



This is my blog, my rules, my world. No harsh word, copypigs or any type of childish acts.I HATE those people.Please respect me when you're in my blog.

Entry Headmistress FAQ !




No harsh word ! leave me your nice words . Thanks




Skins by: Mrs Yaya Yaya
Others: two
Hosted by Blogger.

geramnya aku !

holaa peeps !

como esta ??

apa habaq ??

sihat ??

oke..
firstly,
to all Christians !
Merry Christmas !

izah ISLAM oke.
totally Muslim,
so,
izah tak sambut krismas..

oke..
back to main topic !
GERAMNYA AKU !

oke..
rasanya,
tajuk je kot gempak..
entry HAMPEH !

oke..
geram sebab tak dapat on9 dan tulis entry 
sebab internet lembab macam siput (tambah) babi je..
ni tulis entry sekangkang semut pun amek masa
900 saat..
sedihh..
*kiralah sendiri dalam minit

oke..
choww ! lahh..
nak cuba buat kek batik..
mesti aku buat sedap <<< perasan !

bubye !





Older Post | Newer Post