Gotcha ! Welcome to I am Awesomeee! //. Feeling good ? ! | Follow | Dashboard |
I ♥ Pocoyo" //



This is my blog, my rules, my world. No harsh word, copypigs or any type of childish acts.I HATE those people.Please respect me when you're in my blog.

Entry Headmistress FAQ !




No harsh word ! leave me your nice words . Thanks




Skins by: Mrs Yaya Yaya
Others: two
Hosted by Blogger.

jom tengok !!

holaa !!

como esta ??

apa habaq ??

sihat ??

oke..
malam ni izah nak ajak korang tengok Majalah 3..
tapi kat rumah korang lah...

hehe..

ni ajakan untuk orang yang minat Harimau Malaya atau sokong diorang..

sebab...
intipati Majalah 3 pasal Harimau Malaya...


                             *Saksikan Kami Harimau Malaya Di Majalah 3! Ngauumm !

 tu kan macam moto diorang ...
kiranya..
promosi suruh kita tengok
*kot lah...

hehe...
korang tengok tau..

  pukul 9.00

  3 Disember 2011

                                                                   TV 3 

kalau korang nak tengok sambil minum kopi atau makan kuaci..
dipersilakan...

oke 
choooww !!

*# ::: tengok tau..izah tunggu...wink * wink * 


Older Post | Newer Post