Gotcha ! Welcome to I am Awesomeee! //. Feeling good ? ! | Follow | Dashboard |
I ♥ Pocoyo" //



This is my blog, my rules, my world. No harsh word, copypigs or any type of childish acts.I HATE those people.Please respect me when you're in my blog.

Entry Headmistress FAQ !




No harsh word ! leave me your nice words . Thanks




Skins by: Mrs Yaya Yaya
Others: two
Hosted by Blogger.

Kamu dan Dia

holaa !!

como esta ??

apa habaq ??

sihat ??

oke..
tepat pukul 12.05 PM 
10/12/2011

izah curik satu doodle yang comel dari Cik Kebaboom
siapa dia tuhh ??
korang dah tekan link tu.
belum ??
kalau belum memang lah korang tak tau..
dia tuhh Cik Lyssa lah..
sekarang..
dah kenal ??
oke..
gudd guys !
saja panggil dia Cik Kebaboom..
blog dia kebaboom sangat,..
oke..

doodle yang izah amek ialah sepasang couple yang gadoh *kot

tengok muka lelaki tuhh cam tegang je..
nih doodle nye...


cam tegang muka lelaki baju kuning tuhh kan ??
pompuan tuhh comel je kan ??

ni...
izah tak tau nak tujukan kepada siapa...
jap ea.
izah cari couple yang sweet kan FB...


ni nama dia Cik Biena ponge...

ponge ??
spongebob lah..
izah panggil spongbob tuhh ponge...
muka dia memang camtu bila jupa ponge petak..
haha !!

tapi izah tak tau siapa couple dia..
hot sangat u !

nak link FB...

boleh sangat ..... bolehh...BLAHH !
oke

i wanna to watching Detective Conan : The Fourteenth  Target
oke lah...
wanna chowww !

bye !


## Cik Biena Ponge ~




Older Post | Newer Post