Gotcha ! Welcome to I am Awesomeee! //. Feeling good ? ! | Follow | Dashboard |
I ♥ Pocoyo" //



This is my blog, my rules, my world. No harsh word, copypigs or any type of childish acts.I HATE those people.Please respect me when you're in my blog.

Entry Headmistress FAQ !




No harsh word ! leave me your nice words . Thanks




Skins by: Mrs Yaya Yaya
Others: two
Hosted by Blogger.

** menanti hari ke sekolah **

holaa !!

como esta ??

apa habaq ??

sihat ??

tepat pukul 3.42 PM
12/17/2011

izah menaip entry untuk para readers yang chomell chomell belaka ni..
tak ketinggalan yang handsome-handsome macam mamat korea 

oke..
kenapa orang yang tak handsome / cantik ni playboy/ playgirl..

renung-renungkanlah.,.
tapi jangan sampai termenung sudahlah..

Mak Cik Bedah sebelah rumah ni dah membebel suruh berhenti merepek,,,


oke..

back to main topic iaitu 

.
.
.
.
.

 Menanti Hari Ke Sekolah

ada 2 jawapan kalau korang cakap..

" tak lama lagi nak sekolah "


jawapan 1 ::: yeayy ! bestnyer sekolah !

jawapan 2 : sekolah...sekolah...sekolahh...
bosan aku tengok sekolah tuh..

so,
jawapan korang apa ??

jawapan pertama atau jawapan kedua ??

atauu

tak ada jawapan...
oke...

oke..
chowww !!

renung-renungkanlah dan selamat beramal !!



## izah nak makan ketupat + kari ayamm 
yummyyy !






Older Post | Newer Post