Gotcha ! Welcome to I am Awesomeee! //. Feeling good ? ! | Follow | Dashboard |
I ♥ Pocoyo" //



This is my blog, my rules, my world. No harsh word, copypigs or any type of childish acts.I HATE those people.Please respect me when you're in my blog.

Entry Headmistress FAQ !




No harsh word ! leave me your nice words . Thanks




Skins by: Mrs Yaya Yaya
Others: two
Hosted by Blogger.

Say No To COPYCAT !
sebelum tu ada amaran !

*awas ! ini entry marah !
hollaa !!

como esta ??

apa habaq ??

sihat ??

oke..
sekarang ni izah tengah marah  gila...
sebab ada sorunk perempuan ni..
dia suka tiru style izah kat FB....
pastu dia cakap kat orunk..
tuh style dia

gila bapak dia
*sorry..tengah geram !

geram sangat !
lagi nak meletup macam gunung berapi !!!!!

oke..

suka hati dia je...
dia sebelum ni marah izah..
kenapa kat FB letak ambar tak pakai tudung !

tapi dia ??

nak tunjuk rambut panjang dia
nak tunjuk dia tengah dengar mp3 ??

sorry lah..
aku punss ada mp3 dengan rambut panjang lah..
tak yah nak berlagak camtu..

gedik !!!!

oke..
izah tak kisah kalau kau terasa dengan aku...
tak kisah..
*aku kena jaga ati aku dulu baru jaga hati orang lain...

oke lah..
kalau kau sakithati..
aku lagi sakit hati..

oke..

**wa nak choww dulu !

papai !!



Older Post | Newer Post