Gotcha ! Welcome to I am Awesomeee! //. Feeling good ? ! | Follow | Dashboard |
I ♥ Pocoyo" //



This is my blog, my rules, my world. No harsh word, copypigs or any type of childish acts.I HATE those people.Please respect me when you're in my blog.

Entry Headmistress FAQ !




No harsh word ! leave me your nice words . Thanks




Skins by: Mrs Yaya Yaya
Others: two
Hosted by Blogger.

Tutorial ::: Goodbye Massage

holaa peeps !
 

como esta ??

apa habaq ??

sihat ??

korang tau tak apa tu Goodbye Massage ??

kalau korang tekan X kat tab tu..
automatik akan kelua satu massage..
nak try buat ??
mehh ikut !

1. Dashboard > Design > Edit HTML > Tick Expand Wigdet

2. tekan CTRL+F / F3 , search code ni

</head>

3. korang pastekan kod ni BAWAH kod yang korang cari tadi

 <script type='text/javascript'>
// goodbye alert
function goodbye(){
alert('GOODBYE DEAR');
}
parent.window.onunload=goodbye;
</script> 

4. Preview dulu.Kalau menjadi .. "SAVE"


Notes :::

Warna Merah :::  Ucapan korang



Older Post | Newer Post