Gotcha ! Welcome to I am Awesomeee! //. Feeling good ? ! | Follow | Dashboard |
I ♥ Pocoyo" //



This is my blog, my rules, my world. No harsh word, copypigs or any type of childish acts.I HATE those people.Please respect me when you're in my blog.

Entry Headmistress FAQ !




No harsh word ! leave me your nice words . Thanks




Skins by: Mrs Yaya Yaya
Others: two
Hosted by Blogger.

Dulu Lain Sekarang Lain :)

holaa peeps !

com esta ??

toinkk toinkk ??
bouncing ball here ??
oke :)
merepek !

oke..
means tajuk hari nihh ialah...

DULU LAIN SEKARANG LAIN 

erkk ??
sama jea kot :)

oke
maksudnya,

dulu mak izah panggil izah lain..
sekarang panggil izah lain...

ada faham tak ??

oke..
duulu mak izah panggil izah dengan nama Mell

nak tau story nya ??

tengok cermin nihh cepatt !!

------------------------------------------------------------

oke :)
dahh ??

gud :)

oke...

DULU >>> MELL

SEKARANG >> ZIEHAN 

kan jauh menyimpang dari nama sebenar kan ??
pelikk toll :)

oke lhaa dear[s]
nak out dulu :)
beli aiskrim MAgnum Classic :)
amacam ...
are you jelly ??


oke :) family izah memang unik :)


Older Post | Newer Post