Gotcha ! Welcome to I am Awesomeee! //. Feeling good ? ! | Follow | Dashboard |
I ♥ Pocoyo" //



This is my blog, my rules, my world. No harsh word, copypigs or any type of childish acts.I HATE those people.Please respect me when you're in my blog.

Entry Headmistress FAQ !




No harsh word ! leave me your nice words . Thanks




Skins by: Mrs Yaya Yaya
Others: two
Hosted by Blogger.

My teacher at SMK Bandar Tenggara 2

bounjour + holaa peeps !

como esta ??

sihat kahh ??
kalau tak sihat ..
jangan jadik macam izah..
anti dan menyampah dengan ubat !

oke..
kita hari ni story pasal cikgu-cikgu kat SMK Bandar Tenggara 2...

izah paling suka cikgu English izah sebab dia antara cikdu yang paling famous kat sekolah izah.
nama dia Mohd Firdaus dan disuruh panggil dia Mr.Fir...

jelly ??
kehkehkehhh ::)

gurau je :)

oke lhaa wahai readers + haters+ cik anons sekalian..
izah sudah speechless ...
bubye !


best sangat skodeng orang yang kita suka..kans ??


Older Post | Newer Post