Gotcha ! Welcome to I am Awesomeee! //. Feeling good ? ! | Follow | Dashboard |
I ♥ Pocoyo" //



This is my blog, my rules, my world. No harsh word, copypigs or any type of childish acts.I HATE those people.Please respect me when you're in my blog.

Entry Headmistress FAQ !




No harsh word ! leave me your nice words . Thanks




Skins by: Mrs Yaya Yaya
Others: two
Hosted by Blogger.

Selamat Kembali Ke-Sekolah !

holaa peeps!

como esta ??

to all secondary student..
welcome to school...

besok korang daftar kan ??
termasuk lah izah...
dapat jumpa balik kawan-II yang dulu...

mesti happening..
lagi- lagi kalau kitorang classmate...
bestnya !

korang dah siapa prepared ??
dah ??

bagus..

izah gerenti rasa janggak + tak selesa bila pakai baju sekolah.
yelah,
kan sebab dah lama tak pergi sekolah 
selalu pakai t-shirt je kat rumah..
then,
dah lama tak pergi  sekolah..

oke guys...
we'll stop right here..

bubye !


Older Post | Newer Post