Gotcha ! Welcome to I am Awesomeee! //. Feeling good ? ! | Follow | Dashboard |
I ♥ Pocoyo" //



This is my blog, my rules, my world. No harsh word, copypigs or any type of childish acts.I HATE those people.Please respect me when you're in my blog.

Entry Headmistress FAQ !




No harsh word ! leave me your nice words . Thanks




Skins by: Mrs Yaya Yaya
Others: two
Hosted by Blogger.

Surat untuk kawan :)

oke :)
just baca surat ni yea :)


kawan-kawanku 1RK4 , 
sorry sesangat kalau aku ada buat salah kat korang
Azeera , Nina , Intan , Izreen , Shafienaz
Fatini , Dania , Sofea , Safiah , Afiqah , Suhaila , 
Zafierah , Maisarah , Aiman , Izham
Idham , Haziq , Izzati , Hariz , Faiz , 
Irfan , Sharol , Hafizuddin , Azraai , Hakim 

seriously,
memang aku selalu kecoh kat kelas.  Maybe korang marah dengan aku..
tapi,
percayalah,
korang semua kawan terbaik aku....
kepada bestfriend aku , Nur Safiah bt Baharuddin,
aku takkan lupakan kau...
aku hari-hari nyanyi lagu yang aku , kau + Izreen nyanyi...
Carta Hati kan ??
hari-hari aku sumbat telinga aku dengan earphone kuat-kuat...
bila aku kat MRSM nanti , 
doakan aku supaya aku berjaya :)
aku akan doakan korang semua...
aku jugak nak mintak maaf kat guru terhebat yang ajar aku kat 1RK4 ...

Mr.Firdaus , Cikgu Jodi , Cikgu Masliana , Cikgu Kamaruzzaman , 
Cikgu Atikah , Cikgu Astimah , Cikgu Norazana , Cikgu Najmah
Cikgu Rokiah , Cikgu Yusrizal , Cikgu Rohaya

I will miss you all !

Lirik lagu Carta Hati

hmm.. hoo.. haaa.. mmm..
Engkau duduk di situ
Diam tersipu malu
Mahu mendekati aku
Aku mulai resah
Hatiku jadi kebah
Melihat dirimu aku rebah
Tapi hati ini kuat menyatakan
Kau terkini duduk di carta hati
Lalu cinta kita bermula
Dari mata turun ke jiwa
Dari teman menjadi cinta
Dan berjanji untuk setia
Sehidup semati kita
Menjanjikan bahagia
Untuk kita berdua selamanya
hmm.. hoo.. lalala.. mmm..
Jangan engkau jangan pergi
Jangan tinggalku sendiri
Jangan tinggalkan carta hati
Kau janji kan bahagia
Ku janji kau tak terluka
Teruslah berada di carta hati kita
lalalalala.. hooo…
lalalalala.. mmm…


Older Post | Newer Post