Gotcha ! Welcome to I am Awesomeee! //. Feeling good ? ! | Follow | Dashboard |
I ♥ Pocoyo" //



This is my blog, my rules, my world. No harsh word, copypigs or any type of childish acts.I HATE those people.Please respect me when you're in my blog.

Entry Headmistress FAQ !




No harsh word ! leave me your nice words . Thanks




Skins by: Mrs Yaya Yaya
Others: two
Hosted by Blogger.

50 facts about me :)




\ assalammualaikum /

holaa peeps !

como esta ??

hari nih,
izah nak share 50 facts yang izah belum bagi tao korang :)



1- dulu anti pink tapi sekarang obses dengan pink

2- suka gila kat jenama Sony Ericsson, Faber Castell, Everlast , Converse, Guess, Paul Smith
and PDI

3- izah tak pernah kapel walaupun ramai mintak kapel * cehhh ~ censored please !

4- berketinggian 165cm dan berat 53.6 kg

5- fobia dengan katak !

6- selalu berangan orang-orang yang izah suka

7- tidur cepat tapi bangun lambat

8- suka gigit kuku yang amat

9- ramai abang dan kakak angkat

10- selalu digosipkan dengan budak lelaki

11- pernah terkantoi skodeng orang yang izah suka

12- sangat menyukai subjek Bahasa Inggeris

13- Kokurikulum yang izah daftar :-
- Uniform : Silat
- Kelab : Bahasa Inggeris
- Sukan dan Permainan : Tenis

14- saya tak pandai edit blog

15- saya tak fotogenik

16- suka + bagdet western !

17- paling rapat dengan abang Shah

18- bertangan kidal

19- saya lemah matematik !

20- saya tak ada ramai kawan yang ikhlas kawan
dengan saya

21- saya sokong Terengganu tapi anak jati Johor

22- seorang yang sensitif

23- suka gigit + makan kuku

24- suka baca novel

25- selalu jadi mangsa eksperimen mekap oleh kakak

26- sangat manja dengan abang > Abang Faiz

27- suka melancong

28- suka menangis sebelum tidur

29- saya rela sakit hati daripada orang sakit hati

30- saya selalu kena fitnah

31- selalu berdoa supaya Allah hilangkan rasa benci orang terhadap saya

32- pemalas dalam basuh baju dan buat homework 

33- banyak kali tukar skins

34- saya suka pendam perasaan sebab tak nak orang tao yang saya tak okey

35- selalu buat buat happy

36- teringin nak main bowling

37- suka dengar lagu Gemuruh Suara dan Bbunkface sebab ada motivasi
disebalik lagu

38- selalu speechless

39- sangat peramah dengan orang yang baru kenal

40- tak pakai pencuci muka

41- takde kawan yang betul-betul rapat dan kongsi semua rahsia

42- suka ikan bawal masak sambal dan ikan keli

43- tak suka add orang kat Facebook

44- ada satu beg Everlast warna pink

45- suka gila kat kartun Pocoyo !

46- suka pakai seluar pendek

47- akan menangis jika tengok BaimWong nangis

48- kurang menggemari lagu korea tapi minat gila dengan drama korea

49- tak aktif dalam twitter

50- rapat dengan senior !


so,
guys,
that's all for todayy
penat otak _ jejariruncingku ini

bubye !


Older Post | Newer Post