Gotcha ! Welcome to I am Awesomeee! //. Feeling good ? ! | Follow | Dashboard |
I ♥ Pocoyo" //



This is my blog, my rules, my world. No harsh word, copypigs or any type of childish acts.I HATE those people.Please respect me when you're in my blog.

Entry Headmistress FAQ !




No harsh word ! leave me your nice words . Thanks




Skins by: Mrs Yaya Yaya
Others: two
Hosted by Blogger.

Y E A Y Y Y !!

\ assalammualaikum /

holaa peeps !

sekarang nihh ,
depan hitam belakang putihh :)

huh ?
what is that ?
saje nak bagi teka teki teka tekukk
almaklumlah,
sekarang nih musim sukan,
padang lecakkk,
sukan 3 hari,,
panas terik,
tapi , padang tak kering !

ouchh !'

Y E A Y Y Y !! disini bermaksud yeayy !! cuti sekolahh !!
oke ??
got it ??
goodd duude !

oke dearr :)
homework  berlambak macam homework 16 tahunn :)
oke,
tipu jeaa :)

--------------------------------------------------


SMKBT2 :)
howw are youu ??

Safieyahh :)
miss you :D

Fariza Izreen :)
rindu kau kecikk !

Kayisahh :)
aku rindu kau bebb !

rindu semua orunkk !

oke dearr :)
nak buat homeworkk !

bubye sayang[s] !










Older Post | Newer Post