Gotcha ! Welcome to I am Awesomeee! //. Feeling good ? ! | Follow | Dashboard |
I ♥ Pocoyo" //



This is my blog, my rules, my world. No harsh word, copypigs or any type of childish acts.I HATE those people.Please respect me when you're in my blog.

Entry Headmistress FAQ !




No harsh word ! leave me your nice words . Thanks




Skins by: Mrs Yaya Yaya
Others: two
Hosted by Blogger.

They Are Awesome :D
Hello Hello Baby :)

Assalammualaikum . Kalau jawab sayang, kalau tak jawab dosa ;)

Since izah study kat Maktab Rendah Sains MARA Mersing , confirm lah dapat kawan baru kan ?
Normal lahh ;)

Okay . Memegang prinsip Masa Itu Emas 

( This is my ayat karangan)

Peristiwa bermula semasa kami semua bersekolah di MRSM Mersing . Kami memang gila gila . Kami sangat sporting . Kitorang masa tuh awesome gila ;) . The Lowerage :) . Tulah kitorang . Kitorang ada 9 orang . HOHO :) . Banyak sweet sour yang kitorang dah lalui . Gaduh gaduh manja . Cubit cubit sayang . Tidur samasama :) . Ehh . Means satu bilik lah ;) . Tidur sekatil ? Maybe pernah . Sometimes lah . Kitorang sayang antara satu sama lain ;) . Izah pernah buat decision nak blahh dari maktab .. Tapi , izah sayang diorang sangat sangat ;) . Tapi , tak taulah diorang :D . Batch Form 1 ada 5 kelas . The Lowerage ada di 4 dari 5 kelas . Nak list ? Bolehh jea :) . Dengan  profile sekali :)

Acturus I

Nur Farahin Farhanah bt Mohd Fahrazi ;)

Dia cute . Aku tau korang jealous :) . HOHOHO :) ( gelak style Wilhelmina dalam citer Ugly Betty)

Dia diberanakkan oleh mama dia pada tanggal 31 Julai :D . Dia nihh paling rapat dengan aku :) 
Awesome :D . Disebabkan sekarang nih ke-eksaiteddan sebab nak tengok match Singapore vs Thailand .
So , tulis pendek jea okay ? Di ada nama manja :) . Kitorang jea tau . Kitorang panggil dia FARAH :)


Kan ? Dah cakap . Dia cun , dia baik , dia hot :) 

Nak Facebook dia ? Cari sediri okay :)
----------------------------------------------------------------------------------------------

Acturus I

Nouri Faiqah bt Zaiuddin :)

Dia nih bawah bilik aku , so , aku selalu titiskan air baju aku :) . Means , baju kitorang satu bilik . Jangan marah okay ? Sayang kau :D

Dia dilahirkan bila tarikh tuh 18 Mei :) . Dia baik . Sebenarnya di sangat sangat baik :)
Yang rapat dengan dia jea tau perangai sebenar dia :)


Lives in Kota Tinggi . I guess Air Tawar 3 :D

Just call her Faiqah or Pae'e

Nak facebook dia jugakk ? HOHO :) . Carik sendiri maaa :) . Usaha tangga kejayaan :D
-----------------------------------------------------------------------------------------------

Bimasakti I 

Aimy Nadia bt Abdul Latiff :)

Sumpahh aku jealous dengan tulisan . Lawaa gila doee :)

Aku jealous jugakk dengan college number dia :)

Dia nih kecikk . Baikk jea ..
Dia nih sporting , skema

HOHO :) . Sorry Aimy :)

Dia stay aras dua :) . 


Comel ? Mestilahh :) . Please be jelly okay :) . HAHA :D

Dia cunn wooo ~

Before that , Aimy for short ^_^

----------------------------------------------------------------------------------------------

Bimasakti I

Nur Idzati Najeeha bt Idris :) .

Dia twinn aku ? 

Sebab , orang panggil dia Idza . Bila aku jalan togethergether dengan dia .
Mesti kitorang confuse bila diorang jerit nama Izahhh/ Idzaa !! 
Grrrr ... Geram jeaa :D . Diorang selalu kenakan kitorang :)

Dia beranak tanggal 30 November :) .


Lawa kan ? Jangan nguratt okay :)
Ramai budak minatt dia ;)

Facebook ? Ohh no :)

-------------------------------------------------------------------------------------------

Bimasakti I

Nurfarahein bt Md . Noor

Hoii hoi :)

Diaa nih pulak twinn Farah :) 

Kitorang panggil dia Farahein :) .

Dia baikk doe :) . Tapi , aku lagi baik . HAHA :)

Jangan merepek please :) . Jangan ketawa :D . Aku tau tak kelakar .. Aku tau tak lawak ....

Dia lahir 10 Julai :). Budak JB :D


Aku selalu rembat Ice Watch pink dia :D .
Dia sangat kurus . Sumpah cemburu . Aku gemokk -.-

Gilaa pink seyhh dia . 

--------------------------------------------------------------------------

Bimasakti I 

Nadiah bt Zahari :) .
Dia roomate aku :) .Lewlss :D . Jealous ? Dipersilakan :D

Dia comel ... Dia baikk . Dia cun :D

Dia obses dengan nombor 76 .. Sebab ? Tanya dia sendiri :D .

Aku selalu gaduhgaduh manja . Selalu cubitt pipi tembam dia :) 

HAHA :) 
Padan mukaa :D


suka tengok dia pakai tudung . Sangat comel :D

----------------------------------------------------------------------------

Musytari I 

Hello hello  baby :) .

Nama dia Nur Izah Izzati :) * ehemm ehemm .. Tuh akulahh .. Saje promote . Hewhew :)



Sila bentangkan karpet merah untuk saya calk walk :)
Oh .. Terasa bagaikan Miss Universe :D

Dia lahirr 11 Disember bersamaam tarikh lahir penyanyi favourite dia . Siapa lagi kalau bukan Syamsul Annuar :) . Tak kenal ? 
Dia SAM BUNKFACE :) . Dah kenal ? Tahniah .
Bagi tepukan untuk diri sendiri :)


Masa subuh lah dia menangis buat kali pertama . 4.05 pagi :) .
Dah ! .Stop bebel pasal diri sendiri , 
Saya bukan artis yang suka mencari publisiti murahan :)


Sangat sakai -.- .

Masa untuk menempekkan gambar sendiri :)

Facebook ? HAHA :)

-----------------------------------------------------------------------------

Uranus I

Hafizatul Adilah :)

Wahh :) . Glassesgirl from uranus one :) 

Dia sangat baik , sangat sopan santun . Tak macam hakuu :)

Hewwheww :)

Tak tau sangat pasal dia :)


Okayy :)

I think done here :)

Nak tengok football match :)

| Wish me luck for my future life here :) |



















Older Post | Newer Post